NSKZ, 28-29 augustus
|
TimKuijpers |
Geplaatst op 11-05-2010 15:17
|
Lid
Sinds: 02.09.08
|
Dag Studenten,
Na een aantal jaren van afwezigheid is hij weer terug: Nederlands Studenten Kampioenschap Zweefvliegen! Dit jaar georganiseerd door NSA Stabilo in samenwerking met de Nijmeegse Aeroclub. De wedstrijd zal gehouden worden op 28 & 29 augustus en zal dus tegelijkertijd met de Vergulde Venturi plaatsvinden. Dit betekend dat je bij deelname aan het NSKZ ook mee vliegt voor de prijzen in de Vergulde Venturi. Ons streven is om alle deelnemers aan het NSKZ allemaal in de Clubklasse te laten vliegen. Dit met de gedachte dat het leuker is om in 1 klasse te strijden met 10 deelnemers dan wanneer deze 10 weer onderverdeeld worden in verschillende klassen. Echter pinnen we ons nog niet vast, en zullen te zijner tijd met de deelnemers communiceren over het uiteindelijk besluit.
Het inschrijfgeld bedraagt 15 euro, dit is inclusief 2 lierstarts. Voorwaarde is dat je "Student" bent, of dit minder dan een jaar geleden geweest bent. Daarnaast kan het 's avonds voor de ophalers machtig gezellig worden in de Zweef-INN, genoeg redenen om je aan te melden en te laten zien hoe goed de studenten in de zweefvliegerij vertegenwoordigd zijn. Meer informatie is binnenkort te vinden op www.nsastabilo.nl , aanmelden kan eenvoudig door ons een email te sturen. Vervolgens nemen wij dan contact met je op.
Ben je geen student en wil je toch van de gezelligheid genieten, schrijf je dan in voor de Vergulde Venturi. Langs komen als toeschouwer kan natuurlijk ook altijd.
Groeten,
Tim Kuijpers |
|
|
|
juliettbravo |
Geplaatst op 07-08-2010 10:02
|
Lid
|
TimKuijpers schreef:
.... Ons streven is om alle deelnemers aan het NSKZ allemaal in de Clubklasse te laten vliegen. Dit met de gedachte dat het leuker is om in 1 klasse te strijden met 10 deelnemers dan wanneer deze 10 weer onderverdeeld worden in verschillende klassen. Echter pinnen we ons nog niet vast, en zullen te zijner tijd met de deelnemers communiceren over het uiteindelijk besluit.
Is hier al een definitief besluit over genomen?
Bart vS |
|
|
|
Frank Hiemstra |
Geplaatst op 07-08-2010 12:16
|
Superbeheerder
Sinds: 01.09.08
|
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.. ben nog in twijfel over welke kist ik mee ga nemen..
Als er veel deelname is in de clubklasse, dan neem ik de Cirrus mee..
Gewijzigd door Frank Hiemstra op 07-08-2010 12:18 |
|
|
|
Ard |
Geplaatst op 07-08-2010 19:35
|
Lid
Sinds: 26.09.08
|
Ich bin dabei!
|
|
|
|
Siem |
Geplaatst op 08-08-2010 12:16
|
Lid
Sinds: 08.03.09
|
Hey, ik ben ook nog recent student geweest
Denk dat ik dan inderdaad beide maar vlieg! (maar niet in de clubklasse...) |
|
|
|
juliettbravo |
Geplaatst op 08-08-2010 13:19
|
Lid
|
Siem schreef:
Hey, ik ben ook nog recent student geweest
Denk dat ik dan inderdaad beide maar vlieg! (maar niet in de clubklasse...)
Bij het laatste NSKZ (ZES) was de eis volgens mij het hebben van een sportkaart van een HBO/UNI-instelling. De TU/e had toen nog de actie dat je als VWO6-scholier gratis een (tijdelijke) sportkaart kon krijgen, iets waar ik toen dankbaar gebruik van heb gemaakt om zo toch (illegaal ) mee te kunnen doen.
Dus Siem, als jij ook zoiets kan regelen hebben we al 2 kisten voor een 15m/18m/open-achtige-klasse .
Bart vS |
|
|
|
Siem |
Geplaatst op 09-08-2010 05:43
|
Lid
Sinds: 08.03.09
|
Bij het laatste NSKZ (ZES) was de eis volgens mij het hebben van een sportkaart van een HBO/UNI-instelling. De TU/e had toen nog de actie dat je als VWO6-scholier gratis een (tijdelijke) sportkaart kon krijgen, iets waar ik toen dankbaar gebruik van heb gemaakt om zo toch (illegaal ) mee te kunnen doen.
Volgens mij verloopt mijn inschrijving op de TU Delft op 31 augustus... Dat zou dus net passen.
Gewijzigd door Siem op 09-08-2010 05:46 |
|
|
|
TimKuijpers |
Geplaatst op 09-08-2010 11:21
|
Lid
|
Ha Bart,
Er zijn op het moment 10 aanmeldingen, waarvan 3 buiten de clubklasse vallen. Dat zijn 2x ls8 (incl siem) en 1x ls6. Er zijn verschillende scenario's mogelijk, maar een en ander moet nog kort gesloten worden. Ik probeer hier vanavond nog een besluit over te communiceren.
Groeten Tim |
|
|