| 28-12-2024 | 23:39
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Gebruikers Online
· Gasten online: 3

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 2,411
· Nieuwste lid: Reparon
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Teamvliegen tijdens de NK en andere TSBP wijzigingen
cws
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 14-03-2010 12:51

Lid

Sinds: 02.09.08

Het nieuwe NK reglement en de wijzigingen van de "Regels en procedures" in het "Top Sport Beleids Plan" zijn gepubliceerd op de CWS-site (cws.zweefportaal.nl). Op de startpagina ziet ook tevens een korte samenvatting van de gewijzigde punten.

Peter Batenburg
====================================
namens de Commissie Wedstrijd en Selectie

http://www.cws.zweefportaal.nl/
BartBerendsen
#2 Bericht afdrukken
Geplaatst op 15-03-2010 12:42
Lid

Hallo CW&S/Peter,

voor wat betreft de aangepaste regels voor de A-kolom; het lijkt mij dat hierin niets wezenlijks is gewijzigd ten opzichte van voorgaande jaren. Het enige wat mij gewijzigd lijkt is dat vanaf volgend jaar de gunstigste NK telt in plaats van de best, of zie ik dingen over het hoofd?

groeten Bart

Remy
#3 Bericht afdrukken
Geplaatst op 15-03-2010 17:45
Lid

Dat klopt, in de A-kolom gaat de gunstigste NK tellen in plaats van de laatste. Dus als je laatste NK een hoog percentage/lage dimfaktor heeft, maar je vorige NK een iets lager percentage heeft (na aftrek malus) maar een hogere dimfaktor, zou deze tweede geselecteerd kunnen worden. Het doel is om het hoogste eindresultaat te krijgen in de totale score van A en B.

Binnenkort wil ik proberen enkele rekenvoorbeelden te maken en op de CWS-site te zetten, dat zal de hele berekening hopelijk wat duidelijker maken voor iedereen.
-----------------------------------------------
West Brabantse Aero Club, Woensdrecht

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.05 seconden