LAPL keuring regio Groningen.
|
djvandenberg |
Geplaatst op 16-02-2019 15:14
|
Lid
Sinds: 01.09.08
|
Het Martini Sport Medisch Centrum mag sinds kort ook LAPL keuringen doen. |
|
|
|
maaikgollef |
Geplaatst op 12-03-2021 15:31
|
Lid
Sinds: 06.09.08
|
ik weet dat dit een oud draadje is, maar mogen ze dat nog steeds? ze zijn iig nu dicht (om 12 uur al). En dr Jager in Haren is dr mee gestopt. Dichtstbijzijnde keuringen in Lelystad of Overdinkel....
iemand nog een ander adres dat niet op 1,5 uur rijden ligt?
Peter Schellenberg
Aeroclub Salland |
|
|
|
Peter Millenaar |
Geplaatst op 12-03-2021 18:19
|
Lid
Sinds: 01.09.08
|
maaikgollef schreef:
iemand nog een ander adres dat niet op 1,5 uur rijden ligt?
Dag Peter,
Ik ben vorig jaar bij Bert Prummel in Wijnjewoude (FR) geweest: http://www.fit-to.... Doet klasse 1, 2 en LAPL. Prima ervaring.
Gewijzigd door Peter Millenaar op 12-03-2021 18:19
Met vriendelijke groet,
Peter Millenaar
MillenAir.nl Glider Supplies - Avionics - Pilot Shop - Glider Rental
AeroFlash.nl - Sophisticated Visual-Awareness Light Systems
LX Navigation Benelux
Like ons op Facebook voor het laatste nieuws en interessante aanbiedingen!
|
|
|
|
Peter Kroon |
Geplaatst op 15-03-2021 15:19
|
Lid
Sinds: 02.09.08
|
Een paar weken geleden heb ik nog met ze gebeld of we momenteel afspraken kunnen maken en wat tegenwoordig hun tarief is. Afspraken maken zou gewoon kunnen en het tarief is €125. Op dat moment was de wachttijd gemiddeld rond de 6 weken, dus bij naderend verlopen van de geldigheid op tijd een afspraak maken.
Ik heb zojuist even geprobeerd een afspraak te maken (tot net voor de laatste klik).
Bellen lukte vanmiddag inderdaad niet. Maar via https://www.martiniziekenhuis.nl/sportgeneeskunde lukt het direct. Wel een DigiD nodig. Ik kreeg zonder moeite 8 tijden op 13, 20 en 22 april voorgesteld.
Als je voor de zekerheid langer van tevoren al een afspraak wilt maken raad ik aan dat toch telefonisch te proberen. Ik heb begrepen dat ze tot max. 8 weken vooraf boeken.
Gewijzigd door Peter Kroon op 15-03-2021 15:38 |
|
|