Wil jij ook wel eens iets te vertellen hebben?
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 01-07-2016 07:57
|
Lid
Sinds: 09.09.08
|
Wil jij ook werl eens iets te vertellen hebben? Aldus de aanhef van een bericht op de hoofdpagina van zweefportaal waarin nieuwe mensen voor het AfdelingsBestuur Zweefvliegen worden gevraagd.
Welk type mens zou daarop af komen en welk type mens zou de werving van nieuwe bestuursleden zo verpakken?
Op dit moment functioneert het bestuur in ieder geval niet.
Gewijzigd door Jan Ritsma op 01-07-2016 07:58
Jan Ritsma
|
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 06-07-2016 13:10
|
Lid
|
Zowaar een reactie van Ronald Schnitker (voorzitter hoofdbestuur KNVvL) inzake het bovengenoemde "niet functioneren" van het AfdelingsBestuur Zweefvliegen. Mijn aangetekende brief aan het hoofdbestuur had ik eigenlijk alleen maar verzonden om de juridische weg vrij te maken en met een reactie had ik geen rekening gehouden. Misschien kunnen we dan toch nog constructief en op een fatsoenlijke manier vlot vaststellen aan welke regels we ons te houden hebben? Gezien de ervaringen uit het verleden: "eerst zien dan geloven".
Jan Ritsma
|
|
|
|
Frits Urselmann |
Geplaatst op 06-07-2016 13:39
|
Lid
Sinds: 04.09.08
|
Jan Ritsma schreef:
Misschien kunnen we dan toch nog constructief en op een fatsoenlijke manier vlot vaststellen aan welke regels we ons te houden hebben? Gezien de ervaringen uit het verleden: "eerst zien dan geloven".
ik heb zo mijn twijfel of jij wel snapt wat jij hier gechreven hebt ! ik heb in ieder geval weer hard moeten lachen !
https://www.lange-aviation.com/
https://lsv-cloppenburg.de/ |
|
|
|
Otto Foelkel |
Geplaatst op 07-07-2016 01:31
|
Lid
Sinds: 09.11.09
|
Jan Ritsma schreef:
Een regel met kleur die opvalt en aandacht trekt en daar is hij ook voor bedoeld.
Wie hem letterlijk neemt is niet goed wijs. |
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 07-07-2016 02:42
|
Lid
|
Otto Foelkel schreef:
Jan Ritsma schreef:
Een regel met kleur die opvalt en aandacht trekt en daar is hij ook voor bedoeld.
Wie hem letterlijk neemt is niet goed wijs.
Kortom, iemand die de geschriften van de voorzitter van het AfdelingsBestuur Zweefvliegen serieus neemt, is volgens Otto niet goed wijs. Interessante theorie.
Jan Ritsma
|
|
|