De coachende instructeur
|
Frouwke |
Geplaatst op 12-06-2012 00:00
|
Lid
Sinds: 01.09.08
|
Ik merk dat niet alle instructeurs dit bericht hebben gekregen, daarom ook even via dit medium.
Groet Frouwke
---------------------------------------------------------
Aan alle instructeurs van de KNVvL.
De KNVvL is een samenwerkingsverband aangegaan met NLcoach, dč organisatie in Nederland waar Nederlandse coaches lid van kunnen worden. Doel van deze organisatie is om het kennisniveau van Nederlandse coaches, trainers en dus ook instructeurs te verhogen waarbij topcoaches een grote rol spelen.
Voor €35,- (i.p.v. €58,-) kun je als instructeur van de KNVvL hier lid van worden. In de bijgevoegde aanbiedingsbrief (zie link) staat uitgebreid omschreven waarom we als KNVvL-(Top)sport contact hebben gezocht met NLcoach en hoe je je uiteindelijk kunt aanmelden.
Voor de goede orde: dit samenwerkingsverband staat los van de bestaande instructeursopleidingen.
Iedere instructeur die zich persoonlijk wil ontwikkelen, geďnteresseerd is in NLcoach, kan hiervan dus lid worden.
Ook niet-instructeurs die bijv aan overlandcoaching doen komen hiervoor in aanmerking.
https://www.dropb...0Model.doc
Gewijzigd door Frouwke op 12-06-2012 00:01 |
|
|
|
Jan de Hulster |
Geplaatst op 12-06-2012 10:20
|
Lid
Sinds: 03.09.08
|
TIP:
Als clubs/lezers hier het ook nog even op hun interne BB zetten, dan bereik je denk ik zowat iedereen.
Of ook nog intern doormailen. |
|
|
|
Arjan |
Geplaatst op 13-06-2012 11:47
|
Lid
Sinds: 02.10.08
|
Hoi Frouwke,
Al enig idee wanneer we een bericht kunnen verwachten? |