SNZT en Thermiekbel naar rechter
|
Otto Foelkel |
Geplaatst op 27-03-2015 21:16
|
Lid
Sinds: 09.11.09
|
Jan Ritsma schreef:
Ondertussen eist de Gelderse dat het personeel van de Thermiekbel op komt draven om voor de zweefvlieginstucteurs de deur te openen zodat ze bij de telefoon kunnen komen.
Moet wel een heel bijzondere telefoon zijn. |
|
|
|
Otto Foelkel |
Geplaatst op 30-03-2015 20:57
|
Lid
|
In een zitting van ruim 4 uur zijn beide partijen overeengekomen de samenwerking per 1 mei a.s. te beëindigen... |
|
|
|
Jan de Hulster |
Geplaatst op 01-04-2015 20:05
|
Lid
Sinds: 03.09.08
|
Otto Foelkel schreef:
In een zitting van ruim 4 uur zijn beide partijen overeengekomen de samenwerking per 1 mei a.s. te beëindigen...
en de eind conclusie van dit juridisch geheel lees je hier.
http://www.zweefv...6695#p6695 |
|
|
|
Otto Foelkel |
Geplaatst op 02-04-2015 03:34
|
Lid
|
Ik ben na de zitting in een sombere stemming huiswaarts gekeerd in de wetenschap, dat beide partijen goedwillend waren, maar al die jaren geen werkelijk begrip voor elkaars problemen konden opbrengen en relatief futiele zaken daardoor konden uitgroeien tot levensgrote kankergezwellen.
Het is niet aan mij, om iemand de schuld toe te wijzen, maar ben nog steeds onder de indruk van het drama, dat zich voor mijn ogen voltrok.
Het orkest heeft te lang zonder dirigent moeten spelen, iets dat symptomatisch is voor het zweefvliegcentrum.
Ben van der Klein weet door voortdurende communicatie met- en tussen de diverse clubs, de rust voorlopig te bewaren. Hopelijk houdt hij dat vol, want als hij het laat afweten, voorspel ik u nog veel meer problemen op de Terletse heide... |
|
|
|
Alex v d Zouw |
Geplaatst op 02-04-2015 21:04
|
Lid
Sinds: 15.12.10
|
Terlet wordt zo onderhand het synoniem voor triest. Jammer allemaal dat het nodig blijkt zo met elkaar om te moeten gaan.
Gewijzigd door Alex v d Zouw op 02-04-2015 21:05
Alex v.d. Zouw |
|
|
|
Kilo Hotel |
Geplaatst op 03-04-2015 17:57
|
Lid
Sinds: 01.09.08
|
Alex v d Zouw schreef:
Terlet wordt zo onderhand het synoniem voor triest. Jammer allemaal dat het nodig blijkt zo met elkaar om te moeten gaan.
Ik kan me de woordkeuze voorstellen, maar deel die toch niet. Directie en bestuur van de SZT heeft het velen moeilijk gemaakt positief aan Terlet bij te dragen. Als die ellende nooit was geweest, zou ook de Thermiekbel nog prima draaien. Het Service Center mag er zeker ook zijn. Dat er mogelijkheden voor Terlet waren is wel gebleken in de tijd dat Joop van Leeuwen er de scepter zwaaide. In die tijd groeide en bloeide Terlet. Vloot werd vernieuwd, aantal starts liep aanzienlijk op en resultaat was positief. Later directies waren incompatibel en salarissen deden teveel aan de banken denken (wel aanzienlijk lager, maar voor een hobbycentrum ongewenst hoog).
Kees Hordijk
Vereniging Historische Zweefvliegtuigen
KEES AERO NAUTICAL SERVICES |
|
|
|
Alex v d Zouw |
Geplaatst op 07-04-2015 11:06
|
Lid
Sinds: 15.12.10
|
Citaat uit open brief, http://www.terlet...hermiekbel, aan de zweefvliegers op Terlet:
"SNZT kiest er voor dit beleid voort te zetten en vooral nu energie te steken in de oplossing die zij vanaf dag één voor ogen had."
Als die oplossing nou eens helder gecommuniceerd was had dat een hoop gedoe gescheeld denk ik. Ik ben benieuwd.
Alex v.d. Zouw |
|
|
|
Otto Foelkel |
Geplaatst op 01-06-2015 15:00
|
Lid
|
Waar ik na de zitting Patrick met zij hoofd in zijn handen, afgebrand en ontroostbaar, zag zitten op een bankje op de gang, trof ik hem nu, als een Phoenix herrezen uit zijn as, op Julio's nieuwe locatie "De Tijd" Wolfhezerweg 87 in Wolfheze.
Na 15 juni hoopt hij u daar weer eens te ontmoeten.
Eind goed, al goed; alle partijen weer gelukkig...hoop ik (??)
Gewijzigd door Otto Foelkel op 01-06-2015 18:41 |
|
|
|
Kilo Hotel |
Geplaatst op 01-06-2015 18:45
|
Lid
Sinds: 01.09.08
|
Otto Foelkel schreef:
Waar ik na de zitting Patrick met zij hoofd in zijn handen, afgebrand en ontroostbaar, zag zitten op een bankje op de gang, trof ik hem nu, als een Phoenix herrezen uit zijn as, op Gulio's nieuwe locatie "De Tijd" Wolfhezerweg 87 in Wolfheze.
Na 15 juni hoopt hij u daar weer eens te ontmoeten.
Eind goed, al goed; alle partijen weer gelukkig...hoop ik (??)
Ik hoorde van Julio dat hij per 1 juni a.s. zijn werk voortzet bij Restaurant De Tijd te Wolfheze. Een bedrijf dat bij IENS aardig scoort.
Kees Hordijk
Vereniging Historische Zweefvliegtuigen
KEES AERO NAUTICAL SERVICES |
|
|
|
Otto Foelkel |
Geplaatst op 01-06-2015 21:40
|
Lid
|
Klopt Kees, maar voorlopig zijn ze te druk om extra aandacht aan zweefvliegers te schenken, vandaar dat Patrick dat liever even uitstelt tot 15 juni. |
|
|