De Juniorenwedstrijd is aan de gang
|
webmaster |
Geplaatst op 08-08-2015 17:29
|
Superbeheerder
Sinds: 21.08.08
|
|
|
|
|
GerritKnoop |
Geplaatst op 08-08-2015 22:43
|
Lid
Sinds: 04.09.08
|
Jan Ritsma schreef:
Sieb schreef:
Gaat dit nou over de juniorenwedstrijden of gaat het om de trackingsitewedstrijden?
Het ging over het vergelijken van tracking systemen waarvoor ik de juniorenwedstrijdens als voorbeeld nam.
De keuze van het onderwerp had beter gekund.
Ondertuseen gaat het over geldstromen, geintroduceerd door Martin, die graag mijn persoon aanvalt.
Normaal zou een moderator dan het onderwerp afsplitsen. daar zou je hier om kunen vragen, maar de moderator hier reageert naar goed KNVvL-gebruik, nergens op.
Op twee reacties wil ik reageren.
De eerste is van Neuf-said??
'nuff said
(informal) Used in various situations to either end a discussion, or to imply that further discussion is not needed (Short for 'enough said' .
Een annoniempje dat zes weken geleden lid is geworden van dit forum en meent een forumlid van het eerste uur te moeten schofferen.
De tweede is van Ferdi Kuipers, die wel met zijn echte naam post
Hij voelt zich aangesproken. Ferdi en Frouwke ken ik persoonlijk eigenlijk alleen van enkele wedstrijden en de tijd dat ik in de kernploeg zat Ze waren extreem aardig tegen mij. Helaas bleek dat achter mijn rug om heel anders te liggen. Datgene wat mij opgevallen is in de afgelopen 20 jaren, is dat deze familie altijd en eeuwig kans zag om op kosten van de ene of andere zweefvliegorganisatie te reizen, te verblijven en te vliegen. Het aller knapste is nog dat ze dit zodanig weten te verkopen dat ze als de grootste weldoeners van de Nederlandse zweefvliegerij gezien moeten worden, die zich volledig belangeloos opofferen. Dat zie ik anders
Waar het mij meer om gaat, is het probleem van de geldstromen binnen de KNVvL.
Een jaar of drie geleden ¨vond¨ het afdelingsbestuur een bedragje van enkele tienduizenden euro´s op een rekeningetje van de commissie wedstrijden en selectie. Het afdelingsbestuur was not amused.
De kosten die gemaakt worden voor het verzenden van zweefvliegtuigen naar evenementen en wie daarvan profiteren moeten openbaar zijn. In sommige gevallen wordt ook de aanhanger meegezonden en vogens mijn info kost dat bijna net zoveel als een nieuwe aanhanger. Als je niet openbaar maakt binnen een vereniging door wie dit alles wordt besloten, wie er profiteert en waar het geld vandaan komt en waar het heen gaat, dan ligt fraude op de loer. Zeker in een systeem waar diverse mensen in hoge mate op subjectiviteit berustende voordeeltjes worden toegeschoven. We hebben dus een gedetailleerd overzicht nodig om als KNVvL-leden dit te kunnen controleren. Eigenlijk zou dit heel normaal moeten zijn binnen een vereniging
Beste Jan,
Je hebt het over "schofferen". En jij wilt niet geschoffeerd worden. Maar jij doet niets anders. Ik lees hier weer voor de zoveelste keer aantijgingen naar personen. Hoe onbeschoft kun je zijn.
@webmaster, zet alsjeblieft deze vent buiten! Dan kan hij lekker op zijn eigen forum met zichzelf gaan discussieren.
Gewijzigd door GerritKnoop op 08-08-2015 22:52
Gerrit Knoop
VEzc |
|
|
|
Marco Vermeer |
Geplaatst op 09-08-2015 00:31
|
Lid
Sinds: 19.06.15
|
'nuff said
(informal) Used in various situations to either end a discussion, or to imply that further discussion is not needed (Short for 'enough said' .
Een annoniempje dat zes weken geleden lid is geworden van dit forum en meent een forumlid van het eerste uur te moeten schofferen.
Als je de moeite neemt om de naam te lezen zie je dat ik niet anoniem post...... Hoef je ook geen wikipedia's en Engelse vertalingen erbij te voegen, scheelt je wat werk! Nieuw op een forum betekent niet nieuw in de sport namelijk! Als dit jouw bijdrages zijn in de zweefvliegsport sluit ik mij bij Gerrit aan en mag dit forumlid van het eerste uur () als eerste de toegang tot dit medium worden ontzegd. Graag opbouwend ter ondersteuning van onze mooie sport.
Marco Vermeer |
|
|
|
Frits Urselmann |
Geplaatst op 09-08-2015 00:42
|
Lid
|
GerritKnoop schreef:
Jan Ritsma schreef:
Sieb schreef:
Gaat dit nou over de juniorenwedstrijden of gaat het om de trackingsitewedstrijden?
Het ging over het vergelijken van tracking systemen waarvoor ik de juniorenwedstrijdens als voorbeeld nam.
De keuze van het onderwerp had beter gekund.
Ondertuseen gaat het over geldstromen, geintroduceerd door Martin, die graag mijn persoon aanvalt.
Normaal zou een moderator dan het onderwerp afsplitsen. daar zou je hier om kunen vragen, maar de moderator hier reageert naar goed KNVvL-gebruik, nergens op.
'nuff said
De tweede is van Ferdi Kuipers, die wel met zijn echte naam post
Hij voelt zich aangesproken. Ferdi en Frouwke ken ik persoonlijk eigenlijk alleen van enkele wedstrijden en de tijd dat ik in de kernploeg zat Ze waren extreem aardig tegen mij. Helaas bleek dat achter mijn rug om heel anders te liggen. Datgene wat mij opgevallen is in de afgelopen 20 jaren, is dat deze familie altijd en eeuwig kans zag om op kosten van de ene of andere zweefvliegorganisatie te reizen, te verblijven en te vliegen. Het aller knapste is nog dat ze dit zodanig weten te verkopen dat ze als de grootste weldoeners van de Nederlandse zweefvliegerij gezien moeten worden, die zich volledig belangeloos opofferen. Dat zie ik anders
Waar het mij meer om gaat, is het probleem van de geldstromen binnen de KNVvL.
Een jaar of drie geleden ¨vond¨ het afdelingsbestuur een bedragje van enkele tienduizenden euro´s op een rekeningetje van de commissie wedstrijden en selectie. Het afdelingsbestuur was not amused.
De kosten die gemaakt worden voor het verzenden van zweefvliegtuigen naar evenementen en wie daarvan profiteren moeten openbaar zijn. In sommige gevallen wordt ook de aanhanger meegezonden en vogens mijn info kost dat bijna net zoveel als een nieuwe aanhanger. Als je niet openbaar maakt binnen een vereniging door wie dit alles wordt besloten, wie er profiteert en waar het geld vandaan komt en waar het heen gaat, dan ligt fraude op de loer. Zeker in een systeem waar diverse mensen in hoge mate op subjectiviteit berustende voordeeltjes worden toegeschoven. We hebben dus een gedetailleerd overzicht nodig om als KNVvL-leden dit te kunnen controleren. Eigenlijk zou dit heel normaal moeten zijn binnen een vereniging
Beste Jan,
Je hebt het over "schofferen". En jij wilt niet geschoffeerd worden. Maar jij doet niets anders. Ik lees hier weer voor de zoveelste keer aantijgingen naar personen. Hoe onbeschoft kun je zijn.
@webmaster, zet alsjeblieft deze vent buiten! Dan kan hij lekker op zijn eigen forum met zichzelf gaan discussieren.
Beste Gerrit
Wellicht ken jij JR niet ik ken hem persoonlijk gelukkig ook niet wat ik wel weet dat hij ergens in Australië lid is van een vereniging en veel in Zuid-Afrika vliegt allemaal ver hiervandaan en dat Is niet voor niets zo!
Elk antwoord op dit forum daar kickt ie goser op ! Gewoon negeren of met een : zucht beantwoorden ! Is de enige weg deze trol tot zwijgen te brengen Denk ik hoop ik
Gewijzigd door Frits Urselmann op 09-08-2015 08:28
https://www.lange-aviation.com/
https://lsv-cloppenburg.de/ |
|
|
|
Otto Foelkel |
Geplaatst op 09-08-2015 03:54
|
Lid
Sinds: 09.11.09
|
Frits Urselmann schreef:
Elk antwoord op dit forum daar kick ie goser op ! Gewoon negeren of met een : zucht beantwoorden ! Is de enige weg deze trol tot zwijgen te brengen Denk ik
Een op hol geslagen hengst laat zich niet beteugelen en keert zich tegen alles wat hem in de weg staat. |
|
|
|
dchoeben |
Geplaatst op 09-08-2015 08:40
|
Lid
Sinds: 23.09.14
|
Hengst is toch ook al niet meer zo....meer blind paard |
|
|
|
Frits Urselmann |
Geplaatst op 09-08-2015 08:54
|
Lid
|
dchoeben schreef:
Hengst is toch ook al niet meer zo....meer blind paard
wikipedia :
Enfant terrible (uitdrukking)
Enfant terrible is een van oorsprong Franse uitdrukking, die letterlijk vertaald "verschrikkelijk kind" betekent en in die letterlijke betekenis als aanduiding geldt voor een kind dat zijn ouders in verlegenheid brengt door ontijdig geplaatste gênante opmerkingen of ongepaste handelingen.
In het Nederlands wordt de uitdrukking vooral gebruikt als aanduiding voor een persoon die door onverantwoordelijke opmerkingen of onaangepast gedrag de belangen van anderen in gevaar brengt. De uitdrukking wordt ook, soms in mild ironische zin, gebruikt om een tegendraads of onconventioneel persoon binnen een groep aan te duiden. Er wordt dan gezegd: "Hij is/was het enfant terrible van ZWEEFPORTAAL.."
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 09-08-2015 09:17
|
Lid
Sinds: 09.09.08
|
Nuff Said schreef:
'nuff said
Als je de moeite neemt om de naam te lezen zie je dat ik niet anoniem post...... Hoef je ook geen wikipedia's en Engelse vertalingen erbij te voegen, scheelt je wat werk! Nieuw op een forum betekent niet nieuw in de sport namelijk! Als dit jouw bijdrages zijn in de zweefvliegsport sluit ik mij bij Gerrit aan en mag dit forumlid van het eerste uur ( ) als eerste de toegang tot dit medium worden ontzegd. Graag opbouwend ter ondersteuning van onze mooie sport.
Marco Vermeer
Beste Marco,
Je bent ongeveer 6 weken lid van zweefportaal en je bent lid geworden onder de nick name Nuff Said.
dat betekent zoveel als ¨punt uit!¨. Dat geeft op zich zelf al aardig aan hoe jij een discussieforum ziet.
Je ondertekent met Marco en ik heb inderdaad ¨de moeite genomen¨ om die naam te lezen.
Desondanks ben je dan nog steeds anoniem. Nu onderteken je met Marco Vermeer en als dat je echte naam is, dan is dit probleem nu opgelost.
In je tweede posting op dit forum meen je mij aan te moeten spreken met ¨lieve Jan¨, een taalgebruik dat bij homofielen in zwang is.
In je derde posting op dit forum meen je de webmaster te moeten adviseren om mij van het forum te verwijderen.
Ik ben meer dan 50 jaar lid van de KNVvL en heb van deze vereniging nog ergens een brief liggen waarin ik bedankt word voor mij positieve bijdrage aan de Nederlandse zweefvliegerij.
Jouw optreden vind ik nogal aanmatigend en verder heb ik je ook nog niet kunnen betrappen op iets inhoudelijks, want dat zou volgens jou ¨geen zin¨ hebben. Ik haal m´n schouders maar op.
Gewijzigd door Jan Ritsma op 09-08-2015 09:19
Jan Ritsma
|
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 09-08-2015 10:14
|
Lid
|
Frits Urselmann schreef:
Beste Gerrit
Wellicht ken jij JR niet ik ken hem persoonlijk gelukkig ook niet wat ik wel weet dat hij ergens in Australië lid is van een vereniging en veel in Zuid-Afrika vliegt allemaal ver hiervandaan en dat Is niet voor niets zo!
Nee Frits, dat is niet voor niets zo. Toen Terlet in de jaren 90 door de KNVvL in een sterfhuisconstructie werd ondergebracht en de KNVvL eind 90er jaren aankondigde ons Nederlandse zweefvliegcentrum op te doeken, toen was voor mij de aardigheid er al behoorlijk af. In 1975 had ik voor mijzelf reeds besloten om pas weer actief te gaan zweefvliegen als ik een eigen kist kon betalen en nooit meer lid te worden van een zweefvliegclub
Frits Urselmann schreef:
Elk antwoord op dit forum daar kickt ie goser op ! Gewoon negeren of met een : zucht beantwoorden ! Is de enige weg deze trol tot zwijgen te brengen Denk ik hoop ik
Het taalgebruik zegt al veel en het doel (een andere forumgebruiker de mond te snoeren) ook. Verder is een goed voorbeeld van een Trol, iemand die 1 bepaalde forumbezoeker loopt te stalken met het kopieeren van lappen tekst en zuchtende poppetjes, zelden op het onderwerp van het draadje ingaat en iemand die WEL een boodschap heeft en op argumenten niet te kloppen is, maar een beetje loopt uit te schelden.
Gewijzigd door Jan Ritsma op 09-08-2015 10:24
Jan Ritsma
|
|
|
|
Frits Urselmann |
Geplaatst op 09-08-2015 10:23
|
Lid
|
Jan Ritsma schreef:
Frits Urselmann schreef:
Beste Gerrit
Nee Frits, dat is niet voor niets zo. Toen Terlet in de jaren 90 door de KNVvL in een sterfhuisconstructie werd ondergebracht en de KNVvL eind 90er jaren aankondigde ons Nederlandse zweefvliegcentrum op te doeken, toen was voor mij de aardigheid er al behoorlijk af. In 1975 had ik voor mijzelf reeds besloten om pas weer actief te gaan zweefvliegen als ik een eigen kist kon betalen en nooit meer lid te worden van een zweefvliegclub
Je kunt je gewoon niet handhaven in een vereniging ! dat is mijn vertaling !!
Frits Urselmann schreef:
Het taalgebruik zegt al veel. Verder is een goed voorbeeld van een Trol, iemand die 1 bepaalde forumbezoeker loopt te stalken met het kopieeren van lappen tekst en zuchtende poppetjes, zelden op het onderwerp van het draadje ingaat en iemand die WEL een boodschap heeft en op argumenten niet te kloppen is, maar een beetje loopt uit te schelden.
allemaal zaken die ik van jou geleerd heb!
zucht Jan : ik ben zo als ik ben, en HOE ik MIJ gedraag ligt ook aan JOU Ik ben gewoon de spiegel waarin jij zit te kijken !
Gewijzigd door Frits Urselmann op 09-08-2015 10:26
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 09-08-2015 11:17
|
Lid
|
Frits Urselmann schreef:
Beste Frits, je kent mij niet. Ik kan mij best handhaven in een zweefvliegclub, maar ik wil het niet.
Ik wil graag zweefvliegen en alle machtsspelletjes, paleisrevoluties en ellebogen werk kan mij gestolen worden.
Frits Urselmann schreef:
Kan niet Frits, want zo gedraag ik mij niet.
Mensen zwart maken omdat je een persoonlijke rancune hebt tegen die persoon, vind ik zinloos.
Wat wel belangrijk is, is dat we binnen de KNVvL geen bestuurders hebben die hun positie misbruiken voor het bevoordelen van familie en vriendjes. Die moeten hun gedrag veranderen of gewoon opstappen.
Frits Urselmann schreef:
zucht Jan : ik ben zo als ik ben, en HOE ik MIJ gedraag ligt ook aan JOU Ik ben gewoon de spiegel waarin jij zit te kijken !
Onzin Frits. Je bent net zo min verantwoordelijk voor mijn gedrag, als ik voor het jouwe.
Ondertussen zal je wel denken dat ik een hekel aan jou heb, of moet hebben gekregen. Dat is niet zo.
Ik denk dat je oprecht meent de zweefvliegerij een dienst te bewijzen door de boodschapper te vermoorden.
Daar ga je de boot mee in, want dat is nog nooit iemand gelukt. Waarom denk je dat de zweefvliegerij zo terug loopt. Waarom denk je dat de Nationale Nederlandse Kampioenschappen zweefvliegen nog 20 deelnemers hebben i.pv. de 60 die ze hadden. Wat mankeert er aan een eerlijk objectief selectiesysteem? Wat mankeert er aan openheid aangaande geldstromen en beleid? Ga daar nu eindelijk eens over nadenken, i.p.v hoe je iemand zo snel mogelijk de mond kan snoeren.
Jan Ritsma
|
|
|
|
kobus |
Geplaatst op 09-08-2015 12:54
|
Lid
Sinds: 17.04.09
|
Wat was ook al weer 't topic? Oh ja, de Juniorenwedstrijd....... |
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 09-08-2015 13:26
|
Lid
|
GerritKnoop schreef:
Beste Jan,
Beste Gerrit,
Kun je even aangeven wie ik hier van wat beschuldig?
Verder worden er op deze wereld veel mensen dagelijks van zeer uiteenlopende zaken beschuldigd. Kan je even aangeven of je dat altijd onbeschoft vindt en zo niet, wanneer dat wel of niet onbeschoft is volgens jou?
Dan weten we tenminste war we over praten want je opmerking is nogal vaag.
Jan Ritsma
|
|
|
|
Frits Urselmann |
Geplaatst op 09-08-2015 14:18
|
Lid
|
Jan Ritsma schreef:
Frits Urselmann schreef:
Beste Frits, je kent mij niet. Ik kan mij best handhaven in een zweefvliegclub, maar ik wil het niet.
Ik wil graag zweefvliegen en alle machtsspelletjes, paleisrevoluties en ellebogen werk kan mij gestolen worden.
Frits Urselmann schreef:
Kan niet Frits, want zo gedraag ik mij niet.
Mensen zwart maken omdat je een persoonlijke rancune hebt tegen die persoon, vind ik zinloos.
Wat wel belangrijk is, is dat we binnen de KNVvL geen bestuurders hebben die hun positie misbruiken voor het bevoordelen van familie en vriendjes. Die moeten hun gedrag veranderen of gewoon opstappen.
Frits Urselmann schreef:
Onzin Frits. Je bent net zo min verantwoordelijk voor mijn gedrag, als ik voor het jouwe.
Ondertussen zal je wel denken dat ik een hekel aan jou heb, of moet hebben gekregen. Dat is niet zo.
Ik denk dat je oprecht meent de zweefvliegerij een dienst te bewijzen door de boodschapper te vermoorden.
Daar ga je de boot mee in, want dat is nog nooit iemand gelukt. Waarom denk je dat de zweefvliegerij zo terug loopt. Waarom denk je dat de Nationale Nederlandse Kampioenschappen zweefvliegen nog 20 deelnemers hebben i.pv. de 60 die ze hadden. Wat mankeert er aan een eerlijk objectief selectiesysteem? Wat mankeert er aan openheid aangaande geldstromen en beleid? Ga daar nu eindelijk eens over nadenken, i.p.v hoe je iemand zo snel mogelijk de mond kan snoeren.
Jan wellicht heb je gelijk !de enige weg is dan zelf zitting te nemen in het knnvl bestuur en daar jou problemen optelossen hier op dit forum gaat je dat zeker niet lukken die garantie kan ik je geven ! sorry dat ik dit nu zeg maar ik vind het bijzonder dom en ongepast om hier op dit forum jou frustraties zo bloot te geven je hebt je zelf naar een zeer laag niveau geschroefd ! Dus mijn advies : leer hiervan en zwijg verder op dit forum je zult er niets mee bereiken salu ps een echte boodschapper zoals je jezelf hebt genoemd zal nooit via een forum zijn boodschap uitdragen
Gewijzigd door Frits Urselmann op 09-08-2015 15:26
|
|
|
dchoeben |
Geplaatst op 09-08-2015 15:40
|
Lid
|
Jan Ritsma schreef:
Nuff Said schreef:
'nuff said
Als je de moeite neemt om de naam te lezen zie je dat ik niet anoniem post...... Hoef je ook geen wikipedia's en Engelse vertalingen erbij te voegen, scheelt je wat werk! Nieuw op een forum betekent niet nieuw in de sport namelijk! Als dit jouw bijdrages zijn in de zweefvliegsport sluit ik mij bij Gerrit aan en mag dit forumlid van het eerste uur ( ) als eerste de toegang tot dit medium worden ontzegd. Graag opbouwend ter ondersteuning van onze mooie sport.
Marco Vermeer
Beste Marco,
Je bent ongeveer 6 weken lid van zweefportaal en je bent lid geworden onder de nick name Nuff Said.
dat betekent zoveel als ¨punt uit!¨. Dat geeft op zich zelf al aardig aan hoe jij een discussieforum ziet.
Je ondertekent met Marco en ik heb inderdaad ¨de moeite genomen¨ om die naam te lezen.
Desondanks ben je dan nog steeds anoniem. Nu onderteken je met Marco Vermeer en als dat je echte naam is, dan is dit probleem nu opgelost.
In je tweede posting op dit forum meen je mij aan te moeten spreken met ¨lieve Jan¨, een taalgebruik dat bij homofielen in zwang is.
In je derde posting op dit forum meen je de webmaster te moeten adviseren om mij van het forum te verwijderen.
Ik ben meer dan 50 jaar lid van de KNVvL en heb van deze vereniging nog ergens een brief liggen waarin ik bedankt word voor mij positieve bijdrage aan de Nederlandse zweefvliegerij.
Jouw optreden vind ik nogal aanmatigend en verder heb ik je ook nog niet kunnen betrappen op iets inhoudelijks, want dat zou volgens jou ¨geen zin¨ hebben. Ik haal m´n schouders maar op. |
|
|
|
dchoeben |
Geplaatst op 09-08-2015 15:52
|
Lid
|
Moderator; Quote " lieve jan, een taalgebruik dat bij homofielen in gebruik is...Unquote.
Hier gepubliceerd als reactie op een forumlid door de hr Ritsma,kan echt niet!.
Ik verwacht van u actie hierover.
|
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 09-08-2015 16:00
|
Lid
|
Frits Urselmann schreef:
Jan wellicht heb je gelijk! De enige weg is dan zelf zitting te nemen in het knnvl bestuur en daar jou problemen optelossen
Frits, je hebt een wat naive kijk op KNVvL besturen en commissies. Dat zijn geen organen waar je even ¨zitting in neemt¨. Daar moet je voor gevraagd worden. De CW&S vroeg oit om een medewerker/lid. De zittende leden werden gepolst en de schriftelijke reacties waren op zijn zachtst gezegd amusant
Frits Urselmann schreef:
hier op dit forum gaat je dat zeker niet lukken die garantie kan ik je geven ! sorry dat ik dit nu zeg maar ik vind het bijzonder dom en ongepast om hier op dit forum jou frustraties zo bloot te geven je hebt je zelf naar een zeer laag niveau geschroefd ! Dus mijn advies : leer hiervan en zwijg verder op dit forum je zult er niets mee bereiken salu
Zweefvliegenonline.nl en ik op dit forum hebben best wel wat bereikt Frits. Ik krijg ook steeds meer signalen waaruit blijkt dat men wat voorzichtiger is geworden met bepaalde personen.
Toen ik het wedstrijdvliegen binnen stapte was mijn eerste naive idee om door vragen een eerlijker systeem te creeren. Wist ik veel dat iedereen boter op het hoofd had. Ik schreef een brief aan de CW&S waarin ik vroeg waarom tijdens de NK gehandicapt werd. Het was immers een selectie voor de WK/EK. Dan moet je niet selecteren op de beste vlieger, maar op de beste vlieger/vliegtuig-combinatie. Hein van der Linden was secretaris en Ferdi Kuipers voorzitter. Volgens goed KNVvL gebruik werd op mijn vraag aan de CW&S niet gereageerd, dus ik stuurde na een maand een herinnering, en nog eentje en nog eentje. Toen kreeg ik van Hein na vier maanden(!)een antwoord, bestaande uit 1 regel. Beste Jan, wij selecteren op de beste vlieger en sturen de beste vlieger/vliegtuig combinatie naar de EK.
Vervolgens vloog Ferdi met een super lage handicap op de NK voldoende punten bij elkaar, en ging daarna op kosten van zweefvliegend Nederland met dat zelfde vliegtuig kansloos naar de EK. Het antwoord van de CW&S was dus gewoon een leugen. Bovendien, als je niet test op de beste vlieger vliegtuigcombinatie hoe kan je dan weten welke dat is? Maar al deze argumenten waren gewoon niet terzake. Ik was zo dom om dat wel te denken. Het bleek gewoon dat de Malden jongens het voor zichzelf zo gunstig mogelijk regelden! En dat jaren lang!!
Vele jaren lang hebben ze de 18 meterklasse tegen gehouden. Waarom? Wel, de corifeen van de CW&S hadden zelf een 15 meter kist! Een motortje was asociaal, want dan was jij bij een massale buitenlanding de volgende dag beter uitgerust dan iemand die opgehaald moest worden!! Ondertussen is de handicap op de NK afgeschaft. Dus ik had kennelijk wel gelijk. Ondertussen vliegt bijna iedereen met een motortje, dus ik had destijd kennelijk wel gelijk.
Ook de pilot voting is afgeschaft (voor zover ik weet) dus had ik kennelijk wel gelijk. Helaas zorgde Baer Selen er voor, dat mijn ageren tegen die voting een levenslange uitsluiting van de kernloeg voor mij betekende.
Ik kan er een boek over schrijven, maar dat schroeft mijn niveau naar beneden volgens jou. Frits, als dat zo is kan me dat niets schelen. Het moet maar eens gezegd worden. De boeven van de SZT wensten ook niet met mij te spreken, want dat zou hun niveau tot het mijne verlagen Het is meer een beproefd argument om vooral het deksel op de opborrellende beerput te houden.
Jan Ritsma
|
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 09-08-2015 16:05
|
Lid
|
dchoeben schreef:
Moderator; Quote " lieve jan, een taalgebruik dat bij homofielen in gebruik is...Unquote.
Hier gepubliceerd als reactie op een forumlid door de hr Ritsma,kan echt niet!.
Ik verwacht van u actie hierover.
Ik zou niet weten waarom. Ten eerste is het waar en ten tweede geeft het over homofilie geen waardeoordeel.
Ik wens alleen niet door een vent met lieve Jan aangesproken te worden. That´s all.
Jan Ritsma
|
|
|
|
Kerstens |
Geplaatst op 10-08-2015 08:15
|
Lid
Sinds: 20.09.09
|
En ik maar denken dat ik hier iets kon lezen over de Junioren wedstrijd
(Ben niet Pascal Kersten.) |
|
|
|
Jan Ritsma |
Geplaatst op 10-08-2015 09:58
|
Lid
|
Beste Gerrit, zou je hier nog even antwoord op willen geven?
GerritKnoop schreef:
Beste Jan,
Beste Gerrit,
Kun je even aangeven wie ik hier van wat beschuldig?
Verder worden er op deze wereld veel mensen dagelijks van zeer uiteenlopende zaken beschuldigd. Kan je even aangeven of je dat altijd onbeschoft vindt en zo niet, wanneer dat wel of niet onbeschoft is volgens jou?
Dan weten we tenminste war we over praten want je opmerking is nogal vaag.
Gewijzigd door Jan Ritsma op 10-08-2015 11:16
Jan Ritsma
|
|
|