| 23-11-2024 | 12:47
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Gebruikers Online
· Gasten online: 9

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 2,410
· Nieuwste lid: KluZCSsb
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Parachute
Ballie
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 01-05-2012 19:22
Lid

Sinds: 02.09.08

Wie heeft er eventueel onlangs een Mertens Parachute (speciaal voor lange mensen) gezien? Het is niet iets wat je makkelijk kwijt raakt maar het is mij kennelijk toch gelukt.

Zover ik weet is deze chute voor het laatst op de T-strip op Terlet geweest in september 2011. Het is een Mertens chute van het type 10-30/24 N II en de kleur is blauw (zie ook www.fallschirm.de bij Rettungsfallschirme). Dit is een static line chute speciaal voor lange mensen waarbij het harnas apart is van de casette met de chute. Het zit in een blauwe tas met daarop een oranje stiksel met Mertens Parachutes. Er hing een label aan met 'JS' en 'ZS-GCI'. Ik heb al rond gevraagd bij mensen die weten dat ik deze chute heb en deze een keer in de JS1 hebben gezien bijvoorbeeld maar tot nu toe heeft niemand een goede tip waar deze chute zou kunnen zijn. Na mijn oproep op de site van de GeZC is de chute nog niet terecht. Vandaar dat ik het nu bij een breder publiek probeer.

Wellicht dat iemand deze chute heeft gezien of weet waar hij nu is? Hij komt niet veel voor in NL en als je niet lang bent kun je er eigenlijk niet veel voordeel mee halen. Voor elke tip hou ik me aanbevolen en de gouden tip kan zeker een beloning verwachten. Je kunt me bereiken op

Alvast bedankt.

Deel onderwerp met:

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.03 seconden